Saturday, June 02, 2007

Ramboude...

Uittreksel uit The Times, Saterdag 2 Junie 2007:

Mini-revolution

Skirts are being banned at Woodhey High School in Ramsbottom, near Bury, Lancashire, because girls wear them too short. Black trousers will be worn from September at the mixed college. Governors’ chairwoman Luise Nandy said: “They are a source of endless battles between staff and children.”


- in 'n plek genaamd Ramsbottom? Bly om te hoor... ek meen, wie wil nou heeldag DAARin vaskyk?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ek sou dit baie eerder verkies het om met 'n langbroek skooltoe te gaan. Daardie simpel blou rompe met die plooie op al die verkeerde plekke, kan jou nie anders laat lyk as ramsboudagtig nie.

3:10 pm  
Blogger Voetstoots van Tonder said...

jy't nie dalk op Ramsgate skoolgegaan nie, het jy, Idiwidi?

4:41 pm  
Anonymous Anonymous said...

Whoohoo, Voetstoots terug op die lug. En hy stel nie teleur nie!

idiwidi, die dogters wat saam met my op skool was, het so 'n borrie-geel jumper gedra, 'n leliker kleur kon jy nie kry nie, maar nog steeds het baie van hulle dit laat goed lyk. Skoolrokke pas nou maar net by skoolmeisies.

7:28 am  
Blogger Voetstoots van Tonder said...

dankie PZ, dankie - dis maar net 'n toon terug in die water - ek belowe om binnekort behoorlik om verskoning te vra vir my lesers oorlat ek hulle so afgeskeep het...

cheers

8:09 am  
Anonymous Anonymous said...

Ramsgate - haha.

Eintlik nie baie ver daarvandaan nie.

2:51 pm  
Blogger Christine said...

Ons kon langbroeke dra, as ons wou. Maar dit het veroorsaak dat niemand hulle beenhare geskeer het nie.

11:52 pm  
Blogger renklem said...

idiwidi, was julle skoolhoof se naam miskien Cyril RAMaphosa?

Voetstoots, ek reken dis weer tyd vir 'n bier langs die rivier

7:48 pm  
Blogger Lammervanger said...

Ek lyk nie so van agter af nie.

3:22 am  
Anonymous Anonymous said...

Hiehiehie...

2:29 pm  
Blogger Oppietrap said...

Pienkes, ek sweer dan was ek en jy in dieselfde skool. Dis net "my" skool wat sulke aaklige borriegeel klere gedra het.
VVT: jy het nou omtrent hier 'n topic aan die gang: skoolklere. Ek is seker skoolhoofde het iets my meisies: waar in jou lewe laat jy girls sulke dik jumpers dra ... veral as jy in die Vrystaat skool gegaan het.

9:37 am  

Post a Comment

<< Home

< # afrikaans ? >